fbpx

קופירייטינג

זמן קריאה: 2 דקות

קופירייטינג הינו תהליך חשוב יחד עם אופן הטמעת התכנים באתר. קיימת חשיבות גבוהה לאיכות התוכן מאחר והוא זה שממצב את איכות האתר במנועי החיפוש. כיום ידוע כי למנועי החיפוש ישנו אלגוריתם המזהה את איכות המאמרים והרלוונטיות שלהם בהתאם למחקר מילות מפתח שהנגזרת לאיכות התוכן מדורג האתר במיקומים בשאילתות החיפוש.

גם למבנה המאמר ישנה חשיבות רבה כגון כותרות במיקומים הנכונים, רמת כותרת בהתאם לחשיבותה ולתוכן המגבה אותה. קופירייטינג מהווה פרמטר חשוב מאוד לתהליך קידום אתרים לכן נדרש להעניק לתוכן חשיבות רבה והשקעה המתאימה לחשיבותו. קופירייטינג מוטמע באתר בשלביו הסופיים לאחר בניית האתר אך עוד בשלב הראשוני תכנוני של מבנה האתר נדרש כבר לדעת בדיוק מה הולך להיות באתר ואיזה תוכן הולך להיות בכל דף ודף.

בתהליך בניית אתרים בוורדפרס ישנם מודלים המסייעים בהטמעת התכנים ועוזרים לנו להציג אותם באתר בצורה אפקטיבית לנראות האתר ומעניקים חוויית גלישה נוחה למשתמשי האתר ומגדילים את זמן השהות באתר שגם ערך זה הוא עוד גורם חשוב בתהליך קידום אתרים. אנו מעניקים שירות קופירייטינג לבעלי אתרים, שירותי כתיבת תכנים מקצועיים בתחומים רבים כשלפני כל פרויקט קופירייטינג מתבצע מחקר מקיף ויסודי אודות התחום המבוקש ובהתאם נכתבים המאמרים שכמובן מועברים לאישור הלקוח לפני העלאה לאתר.

סוגי קופירייטינג:

יש סוגים שונים של קופירייטינג כשהמטרות משתנות ממאמר אחד לשני, לכל מאמר נקבע יעד, בעצם מה הוא אמור להשיג כגון: ישנם מאמרים לקידום אתרים המבוססים על מילות מפתח הנדרשות קידום במנועי החיפוש נטו, ישנם מאמרים המיועדים לעביר שירות ומידע ללא מטרות קידום (גופים ממשלתיים, רפואיים וכדומה) ולכן לפני כל מאמר נדרש להבין מה הייעוד שלו על מנת למצותו ביעילות המירבית.

יחד עם זאת המדיה האינטרנטית הינה כלי מדיד וניתן לבחון את אחוז ההתעניינות במאמר ולבצע אפילו סקר או אפשרויות להשארת תגובות מצד הגולשים על מנת לקבל פידבק, ניתן לבחון זמן שהייה במאמר, כמה נכנסו אליו, מאיזה מקורות בעזרת כלים לבחינת מגמות קידום אתרים כגון גוגל אנליטיקס וכלי מנהלי אתרים המעבירים נתונים בהתאם לתקופות זמן רצויות ומעניקות לנו מבט מלמעלה אודות תהליך הקידום ובעצם לבחון האם הקופירייטינג שבחרנו להטמיע בדף מסויים משיג את מטרותיו ולהתנהל בהתאם להמשך תהליך כאשר אנו יכולים להבין האם המאמר מהווה הצלחה ותואם לשאילתה המבוקשת ממנוע החיפוש.

לכל מאמר יש חוקי הכתיבה שלו למשל: במאמרים לקידום נדרש לכתוב בצורה הטבעית ביותר ולא להשתמש באופן מוגזם במילת המפתח אותה רוצים לקדם, ישנו אחוז רצויי לשימוש… נתון לויכוח.

בהמשך נדרש לחלק את המאמרים לפי פסקאות ברורות בהתאם לנושא הפיסקה ולתת לה כותרת בהתאם לרמה ההיררכייה שלה במבנה האתר כגון H1, H2, H3 וכדומה. כותרות מהוות חלק חשוב מאוד בכתיבת קופירייטינג מאחר וגולש יכול רק על סמך הכותרת להחליט על גורל המשך הפסקה והאם להמשיך לקרוא אותה או להמשיך הלאה כשהמשמעות היא גם לצאת מהדף ולעבור לאתר אחר לכן, נדרש להעניק חשיבות ומחשבה בעת קביעת הכותרות לכל פסקה על מנת להשיג את תשומת ליהו של הגולש להמשיך ולקרוא את המאמר שלנו.

כל מילה נחשבת!! חשוב שלהשתמש באוצר מילים גבוהה ככל שניתן ולדייק באופן הכתיבה על מנת להשיג את המטרה שלשמה נכתב המאמר. לפני כל כתיבת מאמר אנו מבצעים מחקר בתחום המבוקש כולל מחקר מילות מפתח כך שבסופו של דבר נייצר את המאמר המתאים ביותר. יחד עם זאת כל המאמרים מועברים ללקוח לבחינה ורק לאחר אישורו מועברים ליעדם אם לאתר או למקורות אחרים בהתאם לצורך שלשמו נכתבו.

כתוב/כתבי תגובה