fbpx

מחקר מילות מפתח

זמן קריאה: 2 דקות

כל קידום אתר מתחיל עם מחקר מילות מפתח לכל דף מקודם באתר. צריך לזכור שאנו משתמשים בביטויים כגון "קידום אתרים" אך אנו בעצם בפועל מקדמים דפים מסויימים באתר גדול ככל שיהיה.

במחקר מילות מפתח אנו דואגים לאשר מול הלקוח לפני תחילת עבודת קידום האתר וביצוע אופטימיזציה לאתר על מנת לתאם ציפיות ולמנוע אי הבנות מיותרות בהמשך. ככל שהלקוח ידע יותר פרטים אודות העבודה המתבצעת כך גם שביעות רצונו מן התוצאות תהיה גדולה יותר ונהבסיס לכך הוא מחקר מילות מפתח תקין ושקוף.

במחקר מילות חיפוש אנו בעצם בודקים את הביטויים המחופשים ביותר בגוגל ומה מידת התחרות שלהן וכיצד הדף אותו אנו מעוניינים לקדם על אותן מילות מפתח נותן את המענה ההולם ביותר לגולש שחיפש את אותם ביטויים. את מחקר מילות המפתח אנו מבצעים עם כלי של גוגל הנקרא: "גוגל אדוורדס" המאפשר לנו לראות בעצם את כל הנתונים הנדרשים לנו לשם בחירת מילות המפתח המתאימים לנו ביותר בהתאם לתוכן אותו אנו מציעים.

איך אנו יודעים מהיא בחירה נכונה מלבד התאמה מירבית לתוכן שלנו? לכן במחקר לבחירת מילות מפתח לקידום אתר אנו צריכים להתחשב בכמה פרמטרים כגון: ביטויים הקשורים לתוכן שלנו, התחרות הקיימת על הביטויים הנבחרים ובהמשך לזאת ביטויי זנב ארוך על מנת להתגבר על כניסה לתחרות באין יכולת.

מחקר מילים

מה החשיבות של מילות חיפוש?

מילות המפתח מהוות גורם חשוב מאוד לקידום אתר ובעצם זיהוי של מנועי החיפוש בדגש על גוגל לסוג התוכן המופיע באתר ולאיזה תחום ונושא לשייך אותו. את ביטויי המפתח אנו חייבים להתאים לתוכן המוצע על מנת לא להטעות מחפשים ולהוביל אותם לדף לא רלוונטי מבחינת תוכן אך רלוונטי מבחינת מילות חיפוש.

יחד עם זאת ביטויי המפתח הם בעצם הפרמטר שלנו לבחינת מגמות הקידום ודירוג האתר בתוצאות החיפוש בגוגל (בעזרת תוכנות מיקומים שונות). על סמך ביטויי המפתח אנו מבצעים את האופטימיזציה של האתר שבעם קובעת את הכותרות, תיאורים ועוד.

מאמר זה נועד להסביר ולשפוך קצת אור אודות מחקר ביטויי מפתח המהווה פעולה חשובה ביותר בתהליך קידום אתרים ובעצם אבן יסוד לקידום שעל פיה יבוצעו רוב המדדים.

כתוב/כתבי תגובה