fbpx

שירותי עיצוב גרפי

זמן קריאה: 2 דקות

מעצב גרפי שמספק שירותי עיצוב גרפי צריך להיות מקצועי ומנוסה. הוא צריך לדעת להפוך את החומרים השיווקיים שלכם למשגעים ביופיים.
הוא גם ידע לעצב את הגרפיקה בצורה שאנשים זוכרים מה הם ראו.
קראטיביות ודמיון הם חלק חשוב בעבודתו והם שמאפשרים יצירה יוצאת דופן שהופכת כל מודעה ליצירת אומנות.

תוכלו לקרוא בפוסט על השירותים השונים שלנו

עיצוב גרפי של לוגו לעסק

לוגו הוא שילוב של שם החברה שלכם , פונטים וסמליל של גרפיקה קטנה שיגרום לחיבור קסום של השילוב של כולם יחד.
שילוב הצבעים המושלם יאפשר נראות שובת לב שתיזכר בראשיהם של הלקוחות שלכם הרבה אחרי שהם עזבו את העסק. לוגו הוא הבסיס לכל שאר התקשורת השיווקית של העסק והוא ישולב יחד עם הסלוגן שלכם אך תמיד יישמר הפונט והצבעוניות תלווה את כל שאר הפרסומים בכדי לוודא אחידות.

עיצוב גרפי של ניירת משרדית, קטלוג, חוברות ופולדרים

נייר משרדי בדרך כלל מורכב מחלק עליון ותחתון עליו מדפיסים והוא שנותן את המסגרת לכל מסמך ובו ישנו פחות חופש יצירתי לעומת קטלוגים, חוברות ופולדרים ששם לעיצוב חשיבות מכרעת. בבואנו לעצב את החומרים השיווקיים שלכם נוודא כי יש רצף הגיוני בין כל המידע, שהמידע מועבר בצורה ברורה ונעימה והכי חשוב שהלקוחות שלכם יפנו אליכם בעקבות המסר שהועבר אליהם. ההבדל בין פלייר שנשמור על המקרר לבין פלייר שייזרק לפח הוא הרבה מעבר לסוג הספק והרבה יותר הנראות שלו והפיכתו ליצירת אומנות.

עיצוב לweb

אנו מתמחים בכל הפלטפורמות של הפרסום בעולם הדיגיטלי ומציעים פתרונות יצירתיים שהופכים כל מסר להיסטרי מתוך הבנה שהקהל שלנו דורש שנעניין אותו בשתי שניות הראשונות ובמידה וזה לא קורה הוא ימשיך למסר הבא האתגר העיקרי בעולם הדיגיטלי הוא למשוך אותו כבר מהשנייה הראשונה.

עיצוב גרפי לפייסבוק

הומור ורגש הם כללי המשחק במדיה הזאת ואנו באמצעות תמונות, סרטונים קצרים וארוכים נצליח לגרום לקהל הלקוחות שלכם להתאהב בכם בכל פוסט מחדש. אחרי שנים של ניסיונות של סוגים שונים של תוכן אנחנו מבינים מה עובד היום ובנוסף תמיד מעודכנים לדעת מה יהיה הכי רלוונטי מחר.

עיצוב גרפי לדפי נחיתה ואתרים

דף נחיתה הוא כמו מסע שכנוע מקוצר, ממש כמו פגישה עם איש מכירות נרצה להעביר את המבקר בדף מסע קצר מרגש ומעניין שבו נוביל אותו מסע שכנוע כדי שהוא בסופו של דבר יבצע את הפעולה שלשמה התכנסנו. האיכות של הדף תקבע כמה אנשים מתוך המבקרים באמת ירשמו או ישאירו פרטים ( יחס המרה בשפה המקצועית) וזה מה שגורם לקמפיין טוב להצליח או להיכשל.

באתרים המסע זהה והכי חשוב שנוודא שגולש שלנו אין עודף מידע ושאנו מובילים אותו תהליך ברור ומשכנע.

מיתוג כנסים ותערוכות

כמה עולה דוכן בתערוכה ? אלפי שקלים זהו המחיר ההתחלתי של כנסים מקצועים ולכן חשוב לתת שם הופעה בלתי נשכחת כדי שלא תלכו לאיבוד בין ים הדוכנים ושתהיו הכוכבים של האירוע.

כתוב/כתבי תגובה