fbpx

עיצוב הלוגו המושלם

זמן קריאה: 12 דקות

האם אי פעם ראית מותג גדול בלי לוגו מעוצב? אם אינך מצליח לחשוב על מותג ללא לוגו, זה בגלל שאין דבר כזה.

ללוגו יש השפעה רבה על איך הלקוחות שלך תופסים את המותג שלך ובאופן טבעי אתה תרצה שהלוגו שלך יהיה יוצא מן הכלל.

אבל איך אתה בונה את הלוגו המושלם?

אל תדאג, הגעת למקום הנכון. המדריך השימושי הזה ילמד אותך כל מה שאתה צריך כדי לעצב לוגו מושלם בשבילך ובשביל העסק שלך. החל משלב הזהות של המותג שלך ובהבנה של מה הופך לוגו למושלם ועד לשלב ביצוע בחירת העיצוב. המשך לקרוא אם אתה רוצה ללמוד איך לעצב לוגו.

לאחר שיש לך שם למותג שלך (ואם אין כזה, אתה מוזמן לקרוא את הפוסט הסופר מגניב שלנו על איך לבחור שם מתחם) הנה הם הטיפים החשובים ביותר לעיצוב לוגו:

נסה להבין למה אתה צריך לוגו ולמה הוא צריך להיות מצוין

עסקים הם ממש כמו דייטים – אתה מנסה למשוך את הלקוחות הנכונים ולגרום להם להתאהב מעל הראש במותג שלך. תחשוב על הלוגו שלך כמו על תמונה בפרופיל הדייטים שלך.

זה מה שיגרום לאנשים להתעניין בך ולנסות ללמוד עוד עליך (או שיעשו אחורה פנה כי אתה לא בשבילם). אז אתה רוצה להיראות במיטבך, נכון?

ללוגו שלך השפעה רבה על הרושם הראשוני על העסק שלך: הוא יביא ללקוחות שלך מידע על המותג שלך ויעזור להם לדעת אם אתה מתאים להם.
וזה חשוב להבין, בגלל שהוא חיוני עבור המותג שלך, אתה רוצה לדעת שהוא נעשה נכון.

על כל חומרי המיתוג שלך יהיה הלוגו שלך, הוא ינצנץ על הלקוחות שלך אם זה אתר, אריזה או כרטיס הביקור שלך. גרום לו למתג אותך!

עיצוב לוגו מקצועי, נהדר לא רק שיש לו את הכוח להראות מה אתה מייצג. בנוסף הוא יהווה רושם ראשוני טוב ויעזור לך לבלוט מעל המתחרים שלך.

הגדר את זהות המותג שלך

אתה רוצה לוגו שמתחבר למותג שלך. וכדי לעשות את זה, קודם כל אתה צריך להבין מהי הליבה של האתר שלך. ברגע שיש לך רעיון ברור מה הופך אותך למיוחד ומה בעצם האתר שלך משדר, יהיה לך הרבה יותר קל לקבוע החלטות עיצוב שישלימו את כל התמונה.

הנה הם כמה שאלות שאתה יכול לשאול את עצמך, כדי להגיע לשורשי הזהות של המותג שלך:

  • למה התחלנו את העסק הזה?
  • מה האני מאמין, מהם הערכים שחשובים לנו כאנשי עסקים?
  • במה אנחנו טובים יותר מכל השאר?
  • מה הופך אותנו למיוחדים?
  • אם יכולנו לתאר את המותג שלנו בשלוש מילים, מה הן יהיו?
  • מהן שלוש המילים שהיינו רוצים שהלקוחות שלנו יתארו אותנו בעזרתן?

מצא השראה לעיצוב הלוגו שלך

החלק הקשה ביותר בתהליך העיצוב יכול להיות חיפוש אחר השראה. למרבה המזל יש לנו כמה טיפים שיעשו את זה מאוד קל.

התחל עם סיעור מוחות

אולי אתה אדם קונספטואלי ואוהב להתחיל באיסוף רעיונות מילוליים.

פגישת סיעור מוחות יכולה להיות בדיוק מה שאתה צריך כדי לקבוע בדיוק את המראה ואת התחושה שאותה אתה רוצה להשיג. הנה הם שלושה צעדים שיעזרו לך למצוא רעיונות יצירתיים:

  1. עקוב אחר החוקים של סיעור מוחות:
    הרעיון של סיעור מוחות היא להוציא את כל הרעיונות החוצה (אפילו את הרעיונות הכי גרועים) ולכתוב אותם. אפילו רעיון נורא יכול להצית שיחות שיכולות להוביל לפתרון גאוני.
  2. תחשוב כמו הקהל שלך:
    עשה רשימה עם מילים המתארים את המותג שלך ואיך אתה רוצה שהוא ייתפס.
    תחשוב כמו אדם שבמטרה הדמוגרפית שלך ותמיד תזכור מה יהיה חשוב להם.
  3. שתף את כולם:
    סיעור מוחות של אדם אחד הוא בסדר, אבל רק גיוון גורם לקסם לקרות. הבא אנשים מכל מחלקה או אפילו חברים ושותפים עסקיים. יותר נקודות מבט, יותר טוב.

כשזה מגיע לסיעור מוחות, אל תפחד לחשוב מחוץ לקופסא ולהיות שונה. תראה איך לוגואים כמו של Crypto Caveman ושל Sweet Trip משלבים בחכמה רעיונות שלא בטוח שהיית מקשר ביניהם – היית חושב על מטבע קריפטוגרפי מבוזר ואיש מערות או דבורה וסיכה על מפה?

בחירות הלוגו המקוריות האלה עוזרות לך לבטא אופי ייחודי ולבלוט מהשאר.

הלוגו עוצב על ידי Virtuoso
הלוגו עוצב על ידי Terry Bogard

לוח מצב רוח

אם אתה אדם ויזואלי, לוח מצב רוח יכול להיות הכלי המושלם כדי לקבל השראה. אתה יכול להכין ממש לוח, לגזור ולהצמיד בסיכות תמונות מודפסות או לעשות זאת באמצעות לוח דיגיטלי (Pinterest תהיה הבחירה הברורה כאן).

פשוט אסוף את כל התמונות שאתה נמשך אליהן – הן יכולות להיות לוגואים אחרים, שילוב צבעים, שרטוטים או גרפים, תתפרע! אתה תראה, לוח מצב הרוח שלך ישקף את הסטייל והעיצוב שאליהם אתה רוצה להגיע במהירות מדהימה.

לדוגמה SIMPLY ROOTED הוא על אוכל מקומי וצנוע. הוינטג’ לוגו שלהם משקף את זה מושלם עם ירקות שורש שצוירו ביד. אם אתה שואף לאסתטיקה דומה, לוח מצב הרוח שלך אולי יכלול תמונות של וינטג’ לוגואים, שרטוטים שצוירו ביד וצורות וצבעים אורגנים. או תסתכל על איך הלוגו של RUGGED מדמה את זהות המותג ה"מחוספס" שלהם בסימן מסחרי מודגש ומחוספס אבל שעדיין כולל אווירה מפוארת עם אפקט זהב. לוח מצב הרוח שלך מביא לך את ההזדמנות להביא את כל הרכיבים האלה יחד.

הלוגו עוצב על ידי Virtuoso
הלוגו עוצב על ידי KaWolfram

בדוק את התחרות

המקום המושלם לגנוב לשאול רעיונות זה אצל המתחרים שלך! תבדוק מה כבר קיים, מה עובד טוב עם הקהל שלך וממה אתה צריך להתחמק. בזמן שאתה עוקב אחר העסקים האחרים, תחשוב מה עושה אותם שונים ממך ומה אתה יכול להדגיש את השוני הזה בעיצוב הלוגו שלך.

תהיה בטוח להפריד את עצמך בבירור מהמתחרים שלך. אם כל העסקים האחרים בתעשייה שלך בונים לוגו שחור-לבן, אולי אתה צריך לבחור קצת צבע כדי לבלוט. אם כל השאר מסורתיים, אולי עיצוב מודרני ומהנה מושך צומת לב.

בחר את סגנון הלוגו שלך

עכשיו שיש לך רעיון ברור של המותג שלך ואתה מרגיש תחושת השראה, זה הזמן להתחיל לתרגם את זה ולעצב את הלוגו שלך. יש המון אלמנטים שונים שנכנסים למשחק כאן, צבעים, צורות וגם טיפוגרפיה. בידוד של כל רכיב והבנה איך הוא ישפיע על הלוגו שלך יעזור לך לקחת דברים צעד אחר צעד, מאשר להגיע המום עם כל העיצוב בבת אחת.

כאשר חושבים על הלוגו שלך, הדבר הראשון שאתה רוצה לעשות הוא לבחור את אסתטיות העיצוב הנכונה למותג שלך. לא קיים סגנון אחד שהוא נכון לכולם, רק מה שהכי נכון למותג שלך.

קלאסי

לוגואים אופנתיים יכולים להיות יפים ומרגשים, אבל הם במהירות יכולים להיראות מיושנים. סגנון קלאסי מביא לך כוח עמידה חזק יותר ויכול לעזור לך להגיע לקהל רחב יותר. האסתטיקה הזו שומרת על פשטות ולא מגזימה עם צבעים, גרפים או גופנים משוגעים. סגנון קלאסי אומר לאנשים שאתה אמין ופרקטי.

הלוגו עוצב על ידי eLyateh

רטרו או וינטג’

יש סיבה למה עיצוב רטרו ווינטג’ היו באופנה כבר הרבה זמן. הם ישר מזכירים לך את העבר ומעוררים רגשות רומנטיים של נוסטלגיה. לוגו וינטג’ אומר ללקוחות ההיסטוריה חשובה לך וכל מה אתה מוכר נעשה נכון. לוגואים שחוקים ומאויירים ביד בצבע חום ובז’ מתאים לקונספט הוינטג׳ מאוד.

הלוגו עוצב על ידי Sava Stoic

מודרני ומינימלסטי

לעתים קרובות מותגים בוחרים סגנון נקי ומינימליסטי כדי להראות כמה מודרניים וטריים הם. הסגנון הזה משתמש בהרבה חלקים ריקים, פרטים מינימליים וקווים פשוטים שלעתים קרובות גורמות ללוגואים להיראות מלוטשים ומקולפים.

סגנון מודרני ומינימליסטי מראה ללקוחות שהמותג שלך מעודכן, מגניב ויודע מה חשוב.

הלוגו עוצב על ידי artsigma

כיף ומשונה

זוהי בחירה פופולרית למותגים שקהל היעד שלהם הוא צעירים (או צעירים בנפש). סגנון כיף ומשונה שנוטה להיות צבעוני וחמוד.

לפעמים משתמשים בסמלים או איורים כדי ליצור אווירה חיובית וחברית בסגנון זה. קמע שובב או איור מתוק ישדר שהמותג שלך זורח ומדליק.

לוגו עוצב על ידי ananana14

עבודת יד

סגנון עבודת יד מעביר מסר ברור: המותג הזה אינדיבידואליסט ודוגל באיכות. הסגנון עובד טוב בשילוב עם סגנון אחר, כמו וינטג’, הסגנון הזה משדר מסר של אווירה ביתית. והוא יכול להיות משולב עם סגנונות מינימליים ומתוחכמים.

הלוגו עוצב על ידי bo_rad

לא יכול לבחור רק אחד?

כמובן שהסגנונות הללו יכולים להתקיים בו זמנית: רק לערבב ולהתאים אותם למותג שלך. לדוגמה הלוגו של המותג שלך יכול להיות גם בעבודת יד וגם כיפי בו זמנית, פשוט תסתכל איך הלוגו המגניב של THE CRAFTING CACTUS הצליח בזה.

מצא את סוג הלוגו הנכון

בנוסף לסגנון הכולל יש 7 סוגים עיקריים של לוגו שאתה יכול לבחור מהם כשאתה מכין את הלוגו שלך. אתה יכול לבחור באחד שמתאים לשם החברה שלך או לקונספט הכללי הכי מתאים, או לשלב בין הסגנונות וליצור משהו מיוחד.

מִשׁלֶבֶת – (שילוב אותיות, Letter Marks או לוגו מונוגרמי)

לוגואים מונוגרמים יכולים להיות מצוינים לקונספט של לוגו מופשט של החברה שלך, במיוחד אם השם הוא מאוד ארוך או שקשה לזכור אותו.

הרבה עסקים בוחרים ללכת על ראשי התיבות שלהם, דוגמה טובה אפשר למצוא במותגים HP, CNN ו H&M. אצל המותגים האלו הלוגו הוא מונוגרמי.
לוגו מונוגרמי יכול להיות מצוינים למינימליזם, אבל תזכור שהם לא טובים אם אתה רוצה לשדר על מה העסק שלך.

לוגו של CNN
לוגו של CNN
לוגו של HP
לוגו של HP
לוגו של h&m
לוגו של H&M

סימן מילולי (Logotypes)

סימנים מילוליים הם דרך מאוד ישירה למיתוג של שם החברה שלך דרך הלוגו. כדי להביא להם אישיות וערך הכרה, צריך להתמקד על טיפוגרפיה – פשוט תסתכל על הלוגו של Vans או של Canon. אם יש לך שם טוב למותג שלך, זה יכולה להיות הדרך המושלמת לשים אותו בחזית.

לוגו של Canon
Vans

PICTORIAL MARKS (או סמלי לוגו)

סמלי לוגו הם מה שאנחנו חושבים עליהם כשאנחנו שומעים את המילה "לוגו". הם תמונות סמליל-גרפיות שקל לזהות ומייצגים את המותג שלך בעזרת תמונה.

אתה יכול לבחור משהו פשוט או מורכב יותר, אבל ודא שאתה בוחר סמל שיוצר קשר מיוחד למותג שלך. לפעמים סמלי לוגו מצורפים לסימן מילולי (אתה יודע, כדי שהלקוח ידע את השם שלך… לפחות עד שאתה באותו שווי של אפל ומיקרוסופט מבחינת היכר המותג).

לוגו של Apple
לוגו של Apple
לוגו של Microsoft
לוגו של Microsoft
לוגו של Twitter
לוגו של Twitter

אבסטרקטי

במקום סמל שקל לזהות, לוגואים אבסטרקטיים הם צורות גיאומטריות שלא מראות קשר ישיר לתמונה קיימת אבל יוצרת משהו חדש לגמרי. סימן לוגו אבסטרקטי מרכז את העסק שלך לתוך לוגו שבאמת מיוחד בשבילך. הלוגו של Pepsi לדוגמא מראה כמה מודרני וגם אבסטרקטי לוגו יכול להיראות, ובאותו זמן להיות מלא באישיות. לוגו אבסטרקטי לא משדר במה אתה עוסק ומה המותג שלך מייצר אבל ברגע שרואים את הלוגו הקהל שלך ידע לקשר אותו למותג שלך באופן מיידי, כמו Nike.

לוגו של Nike
לוגו של Nike
לוגו של Pepsi
לוגו של Pepsi
לוגו של Toyota
לוגו של Toyota

קמעות

קמעות היא דרך מהנה להביא למותג שלך אישיות. הם בדרך כלל צבעוניים, דמויות קריקטורה מצוירות שמייצגים את העסק בדרך ידידותית למשפחה ונגישה.
בדרך כלל תמצאו את הלוגו הזה בקבוצות ספורט בכל התחומים.

לוגו של Charlotte Hornets
לוגו של Charlotte Hornets
לוגו של Chicago Bulls
לוגו של Chicago Bulls
לוגו של KFC
לוגו של KFC

סימן שילוב

סימן שילוב עושה בדיוק מה שהוא אומר. הוא משלב סמל עם סימן מילולי במטרה ליצור לוגו קל לזיהוי. שם המותג ממוקם או ליד הסמל, או משולב באלמנט הגרפי. אנשים ישייכו את שני האלמנטים עם המותג שלך, מה שמאפשר לך להשתמש בהם גם ביחד וגם לחוד.

לוגו של Adidas
לוגו של Adidas
לוגו של Burger King
לוגו של Burger King
לוגו של Doritos
לוגו של Doritos

סימן

דומה לסימן שילוב, סימנים הם גם לעתים קרובות שילוב אלמנטים של מילה ושל תמונה. הם בדרך כלל מכילים טקסט ממוזג עם סמל או אייקון, כמו תגים, חותמות או סמל (של משפחה). הלוגו של Manchester United מראה איך הצורות המסורתיות הללו יכולות להביא מראה מאוד קלאסי.

לוגו של Harley Davidson
לוגו של Harley Davidson
לוגו של Manchester United
לוגו של Manchester United

שים לב לצבע

צבעים הם בעלי טון שונה ומשמעויות שונות. הפסיכולוגיה מאחורי צבע מאוד מסובכת וכנראה שצריך ללמוד אותה לעומק ולקרוא לא מעט ספרים בנושא. אבל בקצרה, לצבעים יש רגשות ורעיונות מסוימים הקשורים אליהם. כדי ללמוד עוד על תאוריית הצבע אני ממליץ לקרוא את הספר The Science of Color.

הצבעים ומשמעותם

  • אדום
    אדום מייצג התרגשות, תשוקה וכעס. זוהי בחירה נהדרת עם המותג שלך רועש, צעיר ברוחו ורוצה לבלוט
  • ֿכתום
    כתום הרבה פחות בשימוש מאדום אבל הוא אנרגטי במידה שווה. הוא צבע ממריץ, מרענן ושובב.
  • צהוב
    אם אתה רוצה להיות נגיש וחברותי, צהוב היא הבחירה הנכונה. הוא מעניק אנרגיה עליזה, צעירה והרגשה שהוא בר השגה.
  • ירוק
    ירוק הוא צבע רב תכליתי ויכול לעבוד עם כל מותג. הוא במיוחד מושלם לכל מי שרוצה לקבוע קשר לטבע.
  • כחול
    הצבע כחול הוא בחירה קלאסית ושכיחה. הוא מרגיע וצונן ומסמל אמינות ובגרות.
  • סגול
    הצבע סגול יכול להיות הכרטיס שלך להיראות יוקרתי. תלוי בגוון, סגול יכול להיות מסתורי, אקלקטי (שילוב סגנונות מרובים) או נשי.
  • ורוד:
    אם אתה הולך על גוון נשי, דבר לא עובד טוב יותר מהצבע הורוד. אבל זה לא הכל! עם גוונים כמו ורוד פסטל, ורוד מילניום או ורוד מגנטה ניאון, הצבע הוורוד יכול להביא ללוגו שלך מראה בוגר וקריר, אבל עדיין צעיר ונשי.
  • חום:
    חום יכול להישמע בהתחלה בחירה מוזרה, אבל הוא עובד מושלם ללוגו מחוספס, לוגו גברי או וינטג’. הוא יכול להביא למותג שלך מראה ייחודי ורטרו או סגנון של עבודת יד.
  • שחור:
    אם אתה מחפש מראה חלק, מודרני ויוקרתי, שחור תהיה בחירה מעולה. לוגו שחור מינימליסטי ולבן הוא הדרך אם אתה רוצה לשמור על זה פשוט.
  • לבן:
    רוצה שהלוגו שלך יראה נקי, מודרני ומינימליסטי? שלב הרבה לבן בלוגו שלך. צבע ניטרלי הוא עובד בשילוב עם כל הצבעים האחרים, אבל מוסיף מגע נקי, צעיר וחסכוני.
  • אפור:
    אפור הוא הצבע האולטימטיבי אם אתה רוצה להשיג מראה בוגר, קלאסי ורציני. גוונים כהים יותר נראים יותר מסתוריים, בעוד גוונים בהירים יותר נראים יותר נגישים.

שילוב צבעים

כמובן שאתה לא צריך להישאר עם לוגו מונוטוני ולהשתמש רק בצבע אחד, אתה יכול לשלב מספר צבעים כדי לספר סיפור שלם על צבע המותג. כדי לבחור צבעים שעובדים טוב ביחד, הסתכל על גלגל הצבעים.

  • צבעים משלימים
    נמצאים בדיוק אחד מול השני על גלגל הצבעים. הם מוציאים את הטוב ביותר בשני הצבעים ויוצרים מראה מאוד דינמי.
  • צבעים אנלוגיים
    נמצאים קרוב אחד לשני על הגלגל. אם אתה רוצה לוגו הרמוני, צבעים אלה יעבדו טוב אחד עם השני.
  • צבעים משולשים – טריאדיקים
    צבעים משלושה אזורים שווים על גלגל הצבעים. בחר בהם לאפקט מודגש ובולט.
צבעים אנלוגיים
צבעים משלימים
שילוש צבעים – טריאדי

בחר בטיפוגרפיה הנכונה

אתה רוצה לבחור גופן (פונט) שמחמיא ללוגו שלך ומשלים אותו. ישנם ארבעה סוגים של פונטים שאיתם אתה יכול לעבוד בשביל להביא ללוגו שלך מראה מיוחד:

פונט סריף – Serif

פונט סריף יכול לגרום ללוגו שלך להיראות קלאסי ויוקרתי. סריף הוא ה"כף רגל" הקטנה בסוף אות, מה שגורם להיראות יותר מיושנים. הוא מאוד מגוון ונראה נהדר עם כל סוג עיצוב, אבל עובד טוב במיוחד עם עיצוב וינטג’, אלגנטי או קלאסי.

פונט סאנס סריף – Sans serif

פונט זה מושלם למראה מודרני ונקי. אין לו את הרגל הקטנה שיש למשפחת גופני סריף וזה מה שגורם לו להיראות חלק ומאוד פשוט. הוא עובד טוב עם מיתוג מודרני.

פונט סקריפט -Script

הפונט הזה מזכיר כתב יד. מגופני קליגרפיה אלגנטיים לסקריפטים רגועים ופרקטיים, ישנו מגוון גדול. השתמש בפונט זה כדי לגרום ללוגו שלך להיראות יותר ייחודי.

פונט דיספלי – Display

פונט זה הוא קישוטי מסוגנן מיוחד ותופס את העין.

הטיפוגרפיה שלך יכולה להיות חזקה מאוד כשאתה משלב פונטים שונים אחד עם השני.

הבא את רכיבי העיצוב שלך ביחד

עכשיו כשיש לך מושג על כל האלמנטים השונים מהם מורכב הלוגו שלך, אתה צריך לוודא שהם עובדים טוב ביחד. אתה רוצה לשלב אותם בהרמוניה כדי לייצר את האווירה שאותה אתה מחפש.

תקשר עם המעצב שלך

עכשיו, אחרי שקראת על כל הנקודות החשובות, אתה מוכן להתחיל לעצב את הלוגו שלך!

ישנן דרכים רבות להשיג לוגו, אז אתה לבחור את המעצב שיתאים לך. סוכנות עיצוב, ליצור תחרות לוגואים, או מעצב ביתי. כמובן שהמחירים השונים באים עם איכויות שונות ולכל האפשרויות יש יתרונות וחסרונות משלהן. הדעה שלנו אולי מכורה, לדעתנו תחרות עיצוב לוגו היא הדרך הטובה ביותר לעיצוב לוגו.

כדי לוודא שהעיצוב שלך יצא מושלם, הכלל הראשון בעבודה עם המעצב שלך הוא תקשורת ברורה. כתיבת תקציר יצירתי וברור הוא ההזדמנות שלך לגרום למעצב שלך להבין מי אתה ומה אתה צריך. ודא כי אתה מביא להם כמה שיותר מידע על החברה והסגנון שלך, כדי שהם יוכלו ליצור משהו באמת מיוחד בשבילך.

לפעמים זה עלול להיות תלוי בכמה אתה מאמין במעצב שבחרת, נסה להישאר פתוח להצעות. זכור, המעצב שלך מומחה ויודע מה הוא לוגו טוב. נתינה של פידבק מפורט וברור זה מה שמביא למעצבים הבנה של מה אתה אוהב. זה אולי נשמע נדוש אבל זה נכון: העיצוב הטוב ביותר נוצר כאשר אתה והמעצב שלך עובדים יחד. ולכן עשית מעשה נבון שקראת את המאמר הזה ועכשיו אתה תבין יותר ותוכל לכוון את בונה הלוגו שלך לכיוון הלוגו המושלם.

שלב ההערכה, האם זה הלוגו המושלם למותג שלך

הצעד הזה יכול להיות הקשה ביותר, אז קבל משוב מחברים, לקוחות פוטנציאליים ועמיתים לעבודה כדי שיעזרו לך להגיע להחלטה. הנה הם שאלות כלליות שתשאל את עצמך כשאתה מעריך אפשרויות לוגו:

  • אתה יכול להבין מה זה תוך 2 שניות? האם אנשים יוכלו לדעת ישר מה העסק שלך עושה?
  • האם זה פשוט ובלתי נשכח? האם הלקוחות יוכלו לזכור את זה?
  • האם זה מגוון? האם זה מיושם לכל הצרכים של המותג שלך?
  • האם זה נצחי, או האם תצטרך לעצב את זה עוד פעם בעוד כמה שנים?
  • האם זה מיוחד? האם זה מפריד אותך מהמתחרים שלך?
  • האם זה פונה לקהל היעד שלך?

ברור שהצרכים והציפיות שלך מהלוג יהיו שונים לחלוטין אם אתה מוכר בגדי ילדים וצריך לוגו פשוט שיכול להיתפר בקלות לבגד מאשר אם אתה מכין יין מתוחכם ויוקרתי עם תווית מורכבת, או לוגו לאפליקציה שתותקן בטלפון של אנשים. אל תשכח לקחת צעד אחורה ולהתחשב בתמונה הגדולה. לא מדובר בטעם האישי שלך, מדובר במה שעובד הכי טוב עם המותג שלך.

מה לא לעשות כשמעצבים לוגו

ישנן כמה מלכודות נפוצות שמחכות לך שאתה מעצב את הלוגו שלך. הנה הם מספר טיפים על מה לא לעשות:

  • אל תיכנע לקלישאות של התעשייה שלך. אתה רופא שיניים אז בלוגו שלך צריכה להיות שן? בוודאות לא.
  • אל תעשה אותו מורכב מידי. פשטות היא מפתח ללוגו בלתי נשכח (ראוי לדפוס).
  • אל תנסה להיות טרנדי מדי. טרנדים נהדרים, אבל וודא שהלוגו שלך לא ייראה מחוץ לאופנה בעוד 3 שנים.
  • אל תלך עם חובבן. החבר/מתמחה/בן דוד שלך כבר השתמשו בפוטושופ, אז הם יכולים לחסוך לך קצת כסף ולעצב לך לוגו? פשוט לא.

שלב את עיצוב הלוגו שלך לתוך המותג שלך

עכשיו כשאתה יודע איך מעצבים לוגו, מה אתה עושה?

ברגע שיש לך לוגו, יצרת את הבסיס האידיאלי לכל חומרי המיתוג שהעסק שלך צריך – בין עם זה כרטיסי ביקור, עיצוב האריזה או עיצוב אתר אינטרנט. ע"י הגדרת הטון של הסגנון שלך, לוח צבעים, גופן ומראה והרגשה כללית, הלוגו שלך הוא נקודת ההתחלה למותג שלך והמעצב שלך יכול ליצור מראה חלק בשבילך. ממש ככה, העסק שלך מוכן להראות לעולם את הפרצוף החדש שלו!

רוצה לבנות לוגו? השאר לנו פרטים וקבל את הלוגו המושלם למותג שלך

2 מחשבות על “עיצוב הלוגו המושלם”

    • תודה רבה, אני השקעתי במאמר שעות של כתיבה והבאתי מהניסיון שרכשתי עם השנים כדי שיהיה לכולם טוב יותר ומעוצב יותר 🙂

כתוב/כתבי תגובה