fbpx

מה צריך להיות באתר תדמיתי

זמן קריאה: 2 דקות

הבסיס לכל אתר תדמית הוא: דף בית, דף אודות וגם דף צור קשר.

דף הבית – מכיל את השירות שאתם מעניקים, מציג תמונות להמחשה אודות השירות ומשכנע את הגולש למה כדאי לבחור בכם ולא במתחרים שלכם.
בדף זה תרכזו את כל היתרונות שלכם על פני המתחרים כמו: מחיר טוב, איכות ואמינות כדי שהגולש יהפוך ללקוח. זהו המקום להציג את פרטי יצירת הקשר המועדפים עליכם: טלפון או טופס צור קשר או גם וגם.

אודות – ללקוח חשוב מאוד לדעת מי אתם, מתי העסק הוקם, אם אתם נותני שירות: מה ההשכלה שלכם וכמה שנות ניסיון יש לכם. פה המקום לפרט אודותיכם ביד רחבה.

צור קשר – דף זה נועד כדי לאפשר ללקוח שלכם לקבל גישה לפרטי ההתקשרות שבהם ניתן להשיג אתכם. בדף זה מפורטים הנתונים הבאים: טלפונים / סלולרי, פקס, כתובת ומפת הגעה, שעות פעילות, מיילים וטפסים לשליחת הודעה. מכיוון שאתר אינטרנט פעיל 24 שעות ועסק ברוב המקרים לא, עדיין הלקוח יכול ליצור עמכם קשר בשעות הנוחות לו דרך הטופס מבלי להטריד אתכם בשעות שהעסק סגור.

חוץ מהבסיס, מה עוד?

תלוי בסוג העסק שלכם… לדוגמה: מסגר יכול להציג גלריית תמונות של העבודות שלו. זמר/שחקן יכול להציג סרטונים שבהם השתתף. יבואן יכול להציג את קטלוג המוצרים שלו. אולם/גן אירועים יכול להציג תמונות של האולם/הגן. בית דפוס יכול להציג מחירון. נותן שירות יכול להציג פירוט אודות הלקוחות שלו וכו'…

אתר תדמיתי או מסחר אלקטרוני?

אתר מסחר אלקטרוני מכיל גם אתר תדמיתי מכיוון שהוא מציג גם מידע על העסק, בנוסף מאפשר אתר חנות אלקטרונית לרכוש את מוצרי העסק באמצעות האתר ובכך חוסך לעצמו הגולש ביקור בבית העסק, ולבעל האתר הוא חוסך זמן שהיה צריך להשקיע בלקוח עבור הסברים אודות המוצר או בשכנוע. אם אין לך מוצרים שברצונך למכור, אתר תדמיתי זה מה שאתה צריך. הרבה פעמים אתר תדמית מכיל גם קטלוג מוצרים עם מחירים או ללא מחירים כדי לתת ללקוח מידע מדויק על המוצרים שאתם יכולים למכור בבית העסק. במקרה זה הרכישה מתבצעת רק מול בעל העסק ולא באת .

אם מסחר אלקטרוני זה הכיוון שלך, כדאי שתקרא את הפוסט טיפים להפיכת אתר האינטרנט שלך למכונת מכירות

כתוב/כתבי תגובה