fbpx

הפיכת האתר שלך למכונת מכירות

זמן קריאה: 4 דקות

איך תהפוך את האתר שלך לאתר שמוכר

אמנם אסתטיקה היא מרכיב חשוב לאתר מצליח, האתר שלך צריך להציע להיות דברים נוספים מלבד אסתטיקה. בפוסט שתקרא אתה תקבל 9 טיפים כדי להפוך את אתר האינטרנט שלך למכונת מכירות.

תוכן יצירתי ומרתק יכול בקלות למשוך מבקרים רבים לאתר שלך, ובעוד שזה נשמע טוב, האם לא טוב יותר להפוך את מבקרי האתר שלך ללקוחות משלמים?

התוצאה הסופית, שהיא לא אחרת מאשר למכור, לאתר שלך צריך להיות דברים נוספים להציע למבקרי האתר שלך מאשר רק אסתטיקה. האתר זקוק לגימיקים שישפיעו על מבקרי האתר להכניס יד לכיס שלהם, וללחוץ על הכפתור "קנה עכשיו".

אם זה בדיוק מה שאתה מחפש לעשות, אז מדריך זה הוא בדיוק מה שאתה מחפש: תשעה טיפים שיכולים להפוך את האתר שלך למכונת מכירה.

בואו נתחיל!

למכור בגיוון ובהיקף גדול

נסה למכור באתר שלך, כמו שהיית מנסה למכור בחנות. טיפ זה מהווה עיקרון מנחה ומוצק שכדאי לפעול לפיו. לא משנה כמה קטנה או גדולה החנות, הבעלים צריכים להיות מסוגלים להציג מספר אפשרויות למוצר מסוים ללקוחות שיוכלו לבחור מהן.

זה מביא ללקוחות אפשרות להחליט מה לקנות בלי להרגיש מוגבלים באפשרויות.

בנוגע לאתר שלך, כאשר מבקרים לוחצים על מוצר מסוים, וריאציות ואפשרויות נוספות חייבות להיות זמינות בקלות. אם אין לך את הטור "מומלץ בשבילך" באתר שלך, שקול ברצינות להוסיף אחד.

להוסיף תיאור מוצר ארוך ומלא ערך

הוספה של תיאור מוצר ארוך ומלא ערך לכל מוצר זו טרחה גדולה וזה בעיקר נכון אם יש לך הרבה וריאציות למוצרים באתר שלך.

עם זאת, ברוב המקרים, תיאור מוצר ארוך יותר נוטה לתת לך תוצאות טובות יותר מבחינת מכירות (בתנאי שהתיאור שלך הוא בעל ערך ולא סתמי או מכיל טעויות).

אם הדבר היחיד שתראה אחרי לחיצה על מוצר הוא תיאור גס על המוצר, אני בטוח שגם אתה לא תהיה להוט לקנות אותו.

למרות זאת, אם תראה תיאור ארוך שמתמקד על כמה ערך תוכל לקבל מרכישת המוצר הזה, תוכל בקלות להיות מושפע ללחוץ על כפתור ה"קנה עכשיו".

מאחר ואתה נמצא בעמדת הספק, אתה חייב תמיד להדגים את הערך של המוצרים או השירותים שלך במפורש ככל שתוכל. תרחיב על המאפיינים, פרטי המשלוח, איכות ומידע נוסף שהלקוחות שלך ירצו וצריכים לדעת.

בכך, אתה יכול לבנות את האמינות של האתר שלך ולהרוויח את האמון של הלקוח שלך.

השתמש בהצעות הנחה

אם השחקנים הגדולים בתעשיית המסחר האלקטרוני כמו Amazon וeBay משתמשים בהצעות הנחה, אז כדאי שגם אתה.

ב2013, משהו כמו 90 אחוזים מהלקוחות השתמשו בקופונים דיגיטליים כשהם קנו און ליין.

זה מעיד על כמה חזק השימוש בהצעות הנחה יכול להשפיע על צמיחת העסקים באינטרנט שלך, הלא כן?

יש מספר דברים אותם אתה יכול לשקול כדי למקסם את סוג התוצאות שאותן אתה יכול לקבל משימוש בהנחות:

  • השתמש בהנחות המבוססות על אחוזים. זה מעודד את הקונים לקנות עוד, מכיוון שככל אתה קונה, כך ההנחה שתקבל תהיה גדולה יותר.
  • הצג את המחיר המקורי של המוצר. זה ייתן לקונים פוטנציאליים שלך רעיון ברור של הסכום אותם הם יכולים לחסוך בקנייה בתעריף המוזל שלך.
  • הדגש את המחיר. מאחר ואתה משתמש בהצעות הנחה כדי להניע מכירות נוספות, הקפד להדגיש את האלמנט הזה. באפשרותך לעשות את זה ע"י שימוש בצבע מנוגד במחיר ההנחה שלך, או שאתה יכול פשוט להשתמש בפונט גדול יותר.

כאשר אתה מוסיף את כל האלמנטים האלה לאתר האינטרנט שלך בנוסף לשלושת הנקודות אותם שיתפתי למעלה, זה בטוח יעזור לשפר את יחס ההמרה שלך.

השתמש במידע גלוי ליצירת קשר

אתה תהיה מופתע לגלות כמה הצגת מספר איש הקשר או כתובת האימייל באתר יכול להגדיל משמעותית את יחס ההמרה באתר שלך.
אבל מה כל כך מיוחד בהצגת פרטי התקשורת שלך?
הלקוחות שלך צריכים להרגיש בנוח כאשר הם מתנהלים עם ספק לא ידוע. על ידי הפיכת פרטי הקשר שלך נגישים, אתה מבסס אמון, אחריות ואמינות. מומלץ שיהיה פרטי קשר ברורים ומלאים שניתן לראות בקלות.

הוכחה חברתית

כאשר אנשים אינם מסוגלים להחליט בעצמם, הם סומכים על המלצות ומשוב מאנשים אחרים. זה נקרא הוכחה חברתית. ורוב הזמן, ההחלטה לרכוש מוגברת כאשר היא מגובה ע"י הוכחה חברתית.

אז איך אתה יכול לנצל הוכחה חברתית באתר שלך?

טוב, הטכניקה השכיחה ביותר היא לעודד תגובות, סקירות או דירוגים בכל פעם שלקוח מחליט לרכוש מוצר. אם לא זה, אתה יכול לפחות להראות כמה אנשים קנו את המוצר.

אסטרטגיה נוספת שבה אתה יכול להשתמש היא במדבקת ה"נגמר במלאי". במקום להוריד את הקישורים של פריטים שנמכרו, אתה יכול עדיין להציג אותם באתר שלך אבל להוסיף סימן שנגמר במלאי. זה מראה ללקוחות שהרבה קונים רכשו את הפריטים שלך ושאתה ספק אמין.

הוסף כפתור הנעה לפעולה

ידעת שמיקום ועיצוב ההנעה לפעולה יכול לשפר מאוד את המכירות שלך?

אם הלקוחות הפוטנציאלים שלך לא לוחצים, אז אתה צריך לשקול שינוי בהנעה לפעולה שלך.

הנה כמה דברים שעליהם אתה צריך לחשוב כשאתה מעצב וממקם את ההנעה לפעולה שלך:

  • האם זה ברור באופן מובהק?
  • איפה זה ממוקם?
  • האם זה רלוונטי?

חשוב לציין שאין חוק שמתאים לכל כפתורי ההנעה לפעולה, איך הם צריכים להיראות, ואיפה צריך לשים אותם.

רוב המשווקים ששווים משהו, לוקחים את הזמן כדי לעקוב אחר התוצאות שלהם ובבדיקת איזה עיצוב, או איזה מיקום הכי טוב.

הערה: ככלל, אתה צריך הנעות לפעולה שלך יהיו מעל למוצרים, ובמקומות שונים בדף הנחיתה שלך שבו סיפקת מידע שיכול לפתות את הקוראים שלך לקנות. הרעיון הוא, כשמבקר האתר שלך מחליט שהם רוצים לקנות מוצר, הם צריכים לראות כפתור "קנה עכשיו" במידיות. ככל שלוקח להם יותר זמן למצוא את כפתור ה"קנה עכשיו" שלך, ככה הסיכויים יותר גדולים שהם ישנו את דעתם.

המנע מזמנים בהם האתר לא זמין

אם האתר שלך לא זמין, לא יהיה לך שום מכירות. זה כזה פשוט

בדיוק בגלל זה אתה צריך לוודא שאתה משתמש בחברת אירוח טובה. אחת שלא תאכזב אותך.

בעוד שיש כמה נקודות שאתה צריך לשקול כשאתה בוחר חברת אירוח, המדריך הזה על אחסון אתרים יכול לספק לך מידע שאתה צריך כדי להבין אם חברת האירוח בה אתה מתכוון להשתמש, מתאימה בדיוק לעסק שלך.

זכור שבחירת חברת אירוח לא נכונה לאתר שלך יכולה להוביל להרבה בעיות. אתה עלול לסיים עם תוכנות זדוניות והתקפות אבטחה, זה יכול להוביל להפסד של רווחים, וזה יכול, בין השאר, גם להשפיע על ה SEO של אתר האינטרנט שלך לרעה.

הקל על תהליך הזרימה באתר שלך

בסופו של יום, נוחות היא תפקיד מרכזי השפעה על הלקוחות שלך לבצע קנייה של המוצרים שלך.

לקוח באתר צריך להיות מסוגל לסיים את התהליך משלושה עד ארבעה צעדים עד לרכישה. כדי שהלקוחות שלך לא יחשבו שזה קשה לעשות איתך עסקה.

תהיה ברור עם התהליך שלך ופשט את זה. זה מחזיר אותנו לנקודה מספר חמש. ההנעה לפעולה שלך חייבת להיות מסוגלת לכוון את הלקוחות שלך לכיוון ההנחיות הרצויות בכל קליק.

חדור למדיה החברתית

זה צריך להיות משהו שלא דורש מחשבה עבור משווקים מודרניים אבל למרבה הצער, הרבה לא משתמשים ביתרון זה. עם תחרות קשה, אתה חייב לנצל את המשאבים הזמינים.

האם ידעת כי המשתמש הממוצע צורך סביב 1.72 שעות ביום באתרי הרשתות החברתיות?

סביר להניח שהלקוחות הפוטנציאליים שלך רק בודקים את הפיד שלהם בטוויטר ובפייסבוק.

אתה צריך להתמקד בזה. ואתה יכול לעשות זאת על ידי שילוב האתר שלך עם פלטפורמות מדיה חברתיות. באפשרותך להשתמש בתוספים שיפרסמו באופן אוטומטי את הפוסטים באתר שלך לחשבונות המדיה החברתית שלך.

זוהי דרך טובה להפוך את הדברים לנוחים יותר עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלך, להגדיל את היקף המותג שלך,

לטפח את הלקוחות הפוטנציאליים שלך ולהגיע אל קהל היעד שלכם.

מה הלאה?

למה אתה מחכה? תתחיל לחדש את האתר שלך ותראה איך המכירות שלך ממריאות לגבהים עצומים.

כתוב/כתבי תגובה