fbpx
7 סוגים של לוגו

7 סוגים של סמליל

זמן קריאה: 8 דקות

7 סוגים של סַמְלִיל (לוגו) – וכיצד להשתמש בהם

לוגו הוא תמונה שמסמלת את העסק שלכם. אבל האם ידעת שישנם 7 סוגים שונים של לוגו?

אמנם לוגו הוא שילוב של טיפוגרפיה ותמונות, כל סוג מביא למותג שלך הרגשה אחרת. ומאחר שהלוגו שלכם הוא הדבר הראשון שלקוחות חדשים יראו, אתם רוצים לדעת שהוא מעוצב כמו שצריך. רוצים לבחור את סוג הלוגו הטוב ביותר לעסק שלכם? במאמר נסקור את 7 הלוגואים שאתם צריכים לדעת עליהם.

לקריאה של הפוסט7 סוגים של סמליל

logo colors for your brand

צבעי לוגו למותג שלך

זמן קריאה: 4 דקות

בחירת צבעים היא אחת הבחירות הכי משפיעות שאתה עושה בזמן שאתה מפתח את הקונספט של המותג שלך. בחירת הצבעים הנכונים תעזור להדגיש חוזקות העסקיות שלך ותעזור לך למשוך את הלקוחות הנכונים. וכמו שיכולת להבין את המשמעות מצד אחד, לשילוב הלא נכון יכול להיות השפעה הפוכה מצד שני.

כולם שמעו על פסיכולוגיית הצבעים, שמספרת לנו שהם משפיעים על הרגשות שלנו וההתנהגות שלנו. צהוב הוא עליז (בגלל שהשמש בוהקת וצהובה!), צבע ירוק הוא מרגיע (זה מרגיע לשכב על הדשא ולהסתכל למעלה ולראות עלים). אבל האם ה"חוקים" הללו באמת מתורגמים למשמעויות צבעי לוגו?

החוקרים לורן לאברק וג'ורג' מילן חקרו את זה והגיעו למסקנה שחלקם כן וחלק לא (אפשר לקרוא את המחקר המעולה כאן). אז כן, צהוב יהפוך את המותג שלך לצעיר ונגיש, אבל לוגו ירוק לא בטוח גורם ללקוחות שלך לחשוב שהמותג שלך רגוע. האם זה אומר שאם אתה רוצה לבחור צבעים ללוגו אתה תצטרך לקרוא וללמוד לימוד אקדמי ארוך?

התשובה היא לא, הפוסט הזה עושה את זה בשבילך.

לקריאה של הפוסטצבעי לוגו למותג שלך

השוואת חמשת התוספים הטובים ביותר לדחיסת תמונה בוורדפרס

זמן קריאה: 4 דקות

אתה מחפש את תוסף לדחיסת תמונה ב WordPress הטוב ביותר לאתר שלך?
תוספים לדחיסת תמונה מאפשרים לך להגיע למהירות אתר טובה יותר וביצועים טובים יותר.
במאמר זה, ביצענו השוואה של התוספים לדחיסת תמונה הטובים ביותר ל WordPress.

מתי אתה צריך תוסף דחיסת תמונה באתר WordPress שלך

תמונות הם גדולות משקל מאשר טקסט פשוט, לוקח להן יותר זמן להיטען והן יכולות להאט את אתר האינטרנט שלך.
עם זאת, כנראה שמעתם את האמרה "תמונה שווה אלף מילים". תמונות הופכות את התוכן שלך ליותר מרתק ואינטראקטיבי.

כדי לשפר את מהירות אתר האינטרנט שלך ב WordPress, תצטרך לדחוס את התמונות שלך באתר שלך. הדרך לעשות את זה ללא תוסף היא להשתמש בפוטושופ או תוכנת עריכת תמונות אחרת לפני שאתה מעלה את התמונה לאתר וורדפרס שלך. זה מביא לך הרבה יותר שליטה על משקל התמונות באתר האינטרנט שלך. בזמן שהן נשארות איכותיות.

לקריאה של הפוסטהשוואת חמשת התוספים הטובים ביותר לדחיסת תמונה בוורדפרס

start typing domain name

איך לבחור שם מתחם (דומיין)

זמן קריאה: 6 דקות

כמה יסודי צריך להיות כשאתה חושב על הדומיין שלך? האם זה באמת כזה חשוב?

אם יש לך אתר אינטרנט איכותי ועסק איכותי, אנשים יבואו לאתר שלך לא משנה מה הכתובת של האתר, נכון?

ובכן, לא כל כך נכון…

אתה צריך לדעת, שם המתחם שלך הוא יסוד בסיסי עבור אתר האינטרנט שלך. זה יכול לעזור לך או להרוס אותך, חשוב מאוד לבחור שם דומיין שעובד בשביל העסק שלך.

רק רגע, למה שם הדומיין שלך כל כך חשוב?

  1. הוא "הרושם הראשוני" שלך. כתובת האתר שלך (URL) הוא הדבר הראשון שהמבקרים יראו. שם דומיין טוב יכול לעשות רושם חיובי וממושך, בעוד שם דומיין רע יכול להבריח מבקרים.
  2. הוא משפיע על SEO . אף על פי שדומיין המכיל את המילים לקידום בצורה מדויקת כבר לא נחוץ יותר, מילות מפתח בדומיין שלך עדיין יכולים לעזור לדירוג SEO שלך.
  3. הוא מגדיר את המותג שלך. נדבר על כך בעוד רגע – שם הדומיין שלך הוא הזדמנות למיתוג! השם הנכון יכול להגדיל את הכרת המותג.

האלמנטים האלה הם רק כמה מהרבה סיבות למה שם הדומיין שלך הוא כל כך חשוב.
איך אתה בוחר את שם הדומיין הנכון? זה בדיוק מה שאתה הולך לקרוא עכשיו.

לקריאה של הפוסטאיך לבחור שם מתחם (דומיין)

6 logos 3 in a row

עיצוב הלוגו המושלם

זמן קריאה: 12 דקות

האם אי פעם ראית מותג גדול בלי לוגו מעוצב? אם אינך מצליח לחשוב על מותג ללא לוגו, זה בגלל שאין דבר כזה.

ללוגו יש השפעה רבה על איך הלקוחות שלך תופסים את המותג שלך ובאופן טבעי אתה תרצה שהלוגו שלך יהיה יוצא מן הכלל.

אבל איך אתה בונה את הלוגו המושלם?

אל תדאג, הגעת למקום הנכון. המדריך השימושי הזה ילמד אותך כל מה שאתה צריך כדי לעצב לוגו מושלם בשבילך ובשביל העסק שלך. החל משלב הזהות של המותג שלך ובהבנה של מה הופך לוגו למושלם ועד לשלב ביצוע בחירת העיצוב. המשך לקרוא אם אתה רוצה ללמוד איך לעצב לוגו.

לקריאה של הפוסטעיצוב הלוגו המושלם

הפיכת האתר שלך למכונת מכירות

זמן קריאה: 4 דקות

איך תהפוך את האתר שלך לאתר שמוכר

אמנם נראות ואסתטיקה היא מרכיב חשוב לאתר מצליח, אבל לא רק. האתר שלך צריך להציע דברים נוספים מלבד יופי. בפוסט שתקרא אתה תקבל 9 טיפים כדי להפוך את אתר האינטרנט שלך למכונת מכירות.

תוכן יצירתי ומרתק יכול בקלות למשוך מבקרים רבים לאתר שלך, ונכון שזה נשמע טוב, אבל האם לא טוב יותר להפוך את מבקרי האתר שלך ללקוחות משלמים?

התוצאה הסופית, שהיא לא אחרת מאשר למכור, לאתר שלך צריך להיות דברים נוספים להציע למבקרי האתר שלך מאשר רק אסתטיקה. האתר זקוק לגימיקים שישפיעו על מבקרי האתר להכניס יד לכיס שלהם, וללחוץ על הכפתור "קנה עכשיו".

אם זה בדיוק מה שאתה מחפש לעשות, אז מדריך זה הוא בדיוק מה שאתה מחפש: תשעה טיפים שיכולים להפוך את האתר שלך למכונת מכירה.

בואו נתחיל!

לקריאה של הפוסטהפיכת האתר שלך למכונת מכירות

מה צריך להיות באתר תדמיתי

זמן קריאה: 2 דקות

הבסיס לכל אתר תדמית הוא: דף בית, דף אודות וגם דף צור קשר.

דף הבית – מכיל את השירות שאתם מעניקים, מציג תמונות להמחשה אודות השירות ומשכנע את הגולש למה כדאי לבחור בכם ולא במתחרים שלכם.
בדף זה תרכזו את כל היתרונות שלכם על פני המתחרים כמו: מחיר טוב, איכות ואמינות כדי שהגולש יהפוך ללקוח. זהו המקום להציג את פרטי יצירת הקשר המועדפים עליכם: טלפון או טופס צור קשר או גם וגם.

אודות – ללקוח חשוב מאוד לדעת מי אתם, מתי העסק הוקם, אם אתם נותני שירות: מה ההשכלה שלכם וכמה שנות ניסיון יש לכם. פה המקום לפרט אודותיכם ביד רחבה.

צור קשר – דף זה נועד כדי לאפשר ללקוח שלכם לקבל גישה לפרטי ההתקשרות שבהם ניתן להשיג אתכם. בדף זה מפורטים הנתונים הבאים: טלפונים / סלולרי, פקס, כתובת ומפת הגעה, שעות פעילות, מיילים וטפסים לשליחת הודעה. מכיוון שאתר אינטרנט פעיל 24 שעות ועסק ברוב המקרים לא, עדיין הלקוח יכול ליצור עמכם קשר בשעות הנוחות לו דרך הטופס מבלי להטריד אתכם בשעות שהעסק סגור.

לקריאה של הפוסטמה צריך להיות באתר תדמיתי

הקמת אתר

זמן קריאה: 2 דקות

הקמת אתר ומרכיביו, במאמר קצר זה ננסה להביא את הנקודות שעליהם נכתבו ספרים שלמים. וחשוב לזכור שעל מנת להקים אתר מצליח צריך לבחור בעל מקצוע שיודע לחשוב נכון ולראות את האתר עוד לפני שהוא נבנה, לראות איך הוא משרת את הלקוחות של האתר ואת מזמין האתר נאמנה.

כמו כל תחום ניתן להקים אתר לבד, לעתים התוצאות יהיו אף מרשימות אך ברוב המקרים האתר יראה בהתאם, שדרך אגב זה לא דבר רע, במיוחד גם מקובל אצל עסקים קטנים להקים את האתר שלהם לבד, הרבה לקוחות גם מבינים שעסק קטן יבנה אתר אצל בעל מקצוע בשלב מאוחר יותר ובתור התחלה יעשה זאת לבד.

לקריאה של הפוסטהקמת אתר

בניית אתרים לעסקים

זמן קריאה: 2 דקות

בניית אתרים לעסקים הפכה עם השנים לפופולרית. אתר לעסק בימינו מעצים את התדמית העסקית, יותר ויותר עסקים חדשים וגם ותיקים מרשים לעצמם לבנות אתר לעסק שלהם, אתר תדמית או אתר חנות ולעתים גם אתרים עם פונקציונליות ענפה.

לקריאה של הפוסטבניית אתרים לעסקים

חברות לבניית אתרים

חברות לבניית אתרים

זמן קריאה: 3 דקות

קשה מאוד להישאר אדישים לתחרות הדינמית בין חנויות ועסקים שונים על מנת למשוך כמה שיותר לקוחות. על מנת להפוך את האחיזה בשוק לחזקה יותר בניית אתר תדמית לעסק אשר מציג את השירותים שהחברה מספקת או מציע רכישת מוצרים זה אלמנט בסיסי וחשוב מאין כמותו. כל לקוח שמחפש מוצר או שירות מסוים עושה זאת באמצעות מנועי החיפוש באינטרנט בין אם דרך המחשב או דרך המכשיר הנייד – ומי שלא נמצא שם, כמעט ולא קיים. על מנת להקים אתר אינטרנט אשר ישרת את העקרונות שלכם עליכם לפנות אל אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. זוהי הסיבה שאנשים רבים פונים אל חברות לבניית אתרים על מנת שיעשו את המשימה עבורם.

חברות לבניית אתרים קיימות כיום בכמות גדולה במיוחד, ולכן חשוב מאוד שתבחרו בקפידה את החברה שמולה אתם מעוניינים לעבוד. לבחירת החברה יש חשיבות עליונה, ולכן חשוב מאוד שתעשו זאת בצורה שקולה ורגועה על מנת שתוכלו להגיע אל הבחירות הנכונות עבורכם. בחירה לא נכונה לא רק שתגרום לכם להפסיד לא מעט כסף, אלא גם תעמיד לרשותכם אתר אינטרנט עסקי שלא ישרת את המטרה הבסיסית שלכם. אז למה חשוב להשכיר את שירותיהם של חברות לבניית אתרים? ואיך עושים את הבחירה הנכונה שתתאים לכם? את כל התשובות לשאלות הללו תוכלו למצוא במאמר הבא!

לקריאה של הפוסטחברות לבניית אתרים