fbpx

בניית אתרי מסחר

זמן קריאה: 2 דקות

יכול להיות שאתם עומדים לפתוח חנות פיזית ויכול להיות שיש לכם כבר אחת כזו, חנות שמוכרת מוצרים מתחום כזה או אחר, זולים או יקרים ולשימושים שונים. היום בעידן האינטרנט, אתם חייבים "סניף" וירטואלי, או שאתם יכולים למכור את המוצרים שלכם רק ברשת ולהתפרנס מצוין.

למה אתם חייבים חנות וירטואלית? כי כולם היום מחפשים את מבוקשם באינטרנט. עולם המסחר האלקטרוני עבר שינויים מדהימים והיום עם הבטחון שיש בקנייה, כולם קונים ברשת. אם לא תהיה לכם חנות וירטואלית, תשלחו המון לקוחות פוטנציאליים שלכם היישר לזרועות המתחרים שלכם, מה שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם.

לקריאה של הפוסטבניית אתרי מסחר

כתיבת תוכן לאתרים

זמן קריאה: 2 דקות

ברשת יש אין ספור אתרי אינטרנט. בישראל יש אלפים רבים ובעולם מיליונים, אבל מרבית האתרים הם אתרים דוממים, אתרים לא מעודכנים ופועל יוצר מכך הוא שהם גם עם תנועה מועטה אם בכלל. הסיבה העיקרית לכך היא שהתוכן בהם לא מעודכן, או שהוא מעודכן בתדירות נמוכה ביותר, אחת לכמה חודשים ואף פחות מזה.

גוגל מצידו רואה אתר לא מעודכן, אתר שלא זז לשום מקום שאין בו מאמרים חדשים ותנועה בהתאם, והוא מתייג אותו כאתר לא רלוונטי ולא יעיל עבור הגולשים. פועל יוצא מכך הוא שהוא לא מציג אותו במנוע החיפוש בתוצאות הראשונות ואף בעמודים הראשונים בביטויים רלוונטיים, וכך הוא נקבר עוד יותר עמוק במרחבי הרשת האין סופיים.

מה צריך לעשות כדי שזה לא יקרה? צריך שירותי כתיבת תוכן לאתרים. הם צריכים להיות מקצועיים, איכותיים וברמה גבוהה, שהמטרה שלהם היא להרים את האתר ולהפוך אותו לרלוונטי הן בעיני הגולשים והן בעיני גוגל.

לקריאה של הפוסטכתיבת תוכן לאתרים

מערכת ניהול תוכן

זמן קריאה: 2 דקות

אתר אינטרנט הוא הכלי השיווקי המרכזי של כל עסק. הוא יכול להיות מכירתי או תדמיתי, והבנייה שלו צריכה להיות בצורה מושכלת וכזו שתתמוך במטרות שלו לאחר סיום בנייתו. בניית אתר אינטרנט היא עבודה למקצוענים, ואם אתם מחפשים חברה שתבנה לכם את האתר, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

אבל מעבר לבנייה, יש את ניהול האתר בשוטף. אתר אינטרנט שאינו מעודכן הוא אתר שלא תגיע אליו תנועה, וצריך לנהל את התוכן שבו בצורה נכונה. יש סוגים שונים של מערכות ניהול תוכן, מהן כאלו שעובדות בקוד פתוח וכאלו שבקוד סגור, והנה קצת מידע על למה צריך בכלל מערכת ניהול תוכן ומה הדברים החשובים.

לקריאה של הפוסטמערכת ניהול תוכן

בניית אתרי תדמית

זמן קריאה: 2 דקות

בשעה טובה פתחתם עסק והציפיות שלכם ממנו בשמים. השקעתם לא מעט אנרגיות ומשאבים כלכליים, עבדתם יום ולילה כדי שהוא יהיה בדיוק כמו שרציתם וגם חלמתם, ועכשיו הוא עובד ומתחיל להכניס לקוחות וכסף.

יכול להיות שהוא כבר קיים כבר כמה שנים והוא מצליח ומשגשג או מדשדש לו לאיטו, אבל דבר אחד בטוח – אתם צריכים להשקיע בשיווק שלו, צריכים לפרסם אותו עוד ועוד והיום בעידן הדיגיטלי זה לא יכול להיות בלי אתר אינטרנט. למה? פשוט כי היום "אם אתה לא שם – אתה לא קיים". עסק לא יכול ללא ייצוג אינטרנטי ובניית אתר תדמית היא הא' ב' של העסק. הנה כמה יתרונות שאתם חייבים להכיר.

לקריאה של הפוסטבניית אתרי תדמית

שיווק אתרים

זמן קריאה: 2 דקות

יש לכם אתר אינטרנט והוא נראה מדהים. השקעתם בו לא מעט אנרגיה וכסף, הגעתם לפגישות עם החברה שבנתה לכם את האתר, עשיתם יחד איתם אפיון, האתר התקדם צעד אחר צעד, עד שבסופו של דבר הוא עומד, מוכן ויפה, מרשים ומעוצב. ואתם מחכים שהחל מרגע זה שטף של לקוחות יגיע אליכם.

אבל אתר אינטרנט חייב להיות משווק. הוא חייב להיות מקודם במנועי החיפוש ובראשם גוגל כמו גם מפורסם ברשתות החברתיות וברחבי הרשת בכלל.  אתר אינטרנט לא יכול לעמוד בשממה בלי פעילות שיווקית סביבו, מכיוון שהוא כמו רבים אחרים לא ייראה בכלל. אז מה צריך לעשות? קודם כל לפנות לחברה מומחית בקידום אתרים, חברה שהמושג "שיווק אתרים" הוא היום יום שלה.

לקריאה של הפוסטשיווק אתרים

תחזוקת אתרים

זמן קריאה: 2 דקות

היום, אין עסק שיכול להיות בלי אתר אינטרנט. אם נהיה מדויקים, הוא יכול כמובן להתקיים וכן, יש עוד כמה כאלו, אבל הוא מפסיד את השיווק היעיל ביותר. אתר אינטרנט יכול להיות אתר אינטרנט תדמיתי ויכול להיות אתר מסחר (חנות וירטואלית) מכיוון שרשת האינטרנט היא המקום בו כולם מחפשים את מבוקשם, אי אפשר בלי ייצוג הולם בה.

אתר אינטרנט לעסק הוא המקום בו אנשים מקבלים את המידע שלהם עליו, יכולים ליצור קשר, יכולים לבצע פעולות שונות, יכולים לפעמים לרכוש שירותים או מוצרים, ובכלל, הוא אמצעי התקשורת הטוב ביותר עם קהל הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים. אבל אתר אינטרנט יפה ומרשים ככל שיהיה, צריך גם תחזוקה שוטפת, ומי שיש לו אתר אינטרנט צריך שירותי תחזוקת אתרים ברמה הגבוהה ביותר.

לקריאה של הפוסטתחזוקת אתרים

לוגו לעורך דין

זמן קריאה: 2 דקות

עיצוב לוגו לעורך דין

במקצוע עריכת הדין, מיתוג יעיל וחכם של המשרד הוא כלי שחשיבותו השיווקית היא לאין ערוך. הלוגו הוא למעשה הפנים של כל ערכיך ופעילותך המשפטית שילוו כל מסמך ותוכן שיווקי שלך בכל מקום אליו יישלח. במובן הזה, הלוגו הזה לא רק נושא את השם שלך, אלא את מדד איכות העבודה והתוכן הפנימי שלך. לכן, משימת עיצוב לוגו לעורך דין היא מורכבת מאוד ודורשת חשיבה מעמיקה שיורדת לפרטים הקטנים ביותר על מנת שתגלם את ערכיך, תדמיתך, מידותיך והעושר המקצועי שלך בצורה המדויקת ביותר. צוות המעצבים שלנו ב-Craftweb רואה עיצוב לוגו לעורך דין כמשימה שמתחילה כולה בפיתוח קונספט מקיף שבסופו של דבר יהווה את היסוד ללוגו שלך. אנו נלווה אותך לאורך כל התהליך בחשיבה משותפת עד שנמצא את הביטוי הוויזואלי שיגלם את מהות המשרד שלך באופן המדויק ביותר.

לקריאה של הפוסטלוגו לעורך דין

7 סוגים של לוגו

7 סוגים של סמליל

זמן קריאה: 8 דקות

7 סוגים של סַמְלִיל (לוגו) – וכיצד להשתמש בהם

לוגו הוא תמונה שמסמלת את העסק שלכם. אבל האם ידעת שישנם 7 סוגים שונים של לוגו?

אמנם לוגו הוא שילוב של טיפוגרפיה ותמונות, כל סוג מביא למותג שלך הרגשה אחרת. ומאחר שהלוגו שלכם הוא הדבר הראשון שלקוחות חדשים יראו, אתם רוצים לדעת שהוא מעוצב כמו שצריך. רוצים לבחור את סוג הלוגו הטוב ביותר לעסק שלכם? במאמר נסקור את 7 הלוגואים שאתם צריכים לדעת עליהם.

לקריאה של הפוסט7 סוגים של סמליל

logo colors for your brand

צבעי לוגו למותג שלך

זמן קריאה: 4 דקות

בחירת צבעים היא אחת הבחירות הכי משפיעות שאתה עושה בזמן שאתה מפתח את הקונספט של המותג שלך. בחירת הצבעים הנכונים תעזור להדגיש חוזקות העסקיות שלך ותעזור לך למשוך את הלקוחות הנכונים. וכמו שיכולת להבין את המשמעות מצד אחד, לשילוב הלא נכון יכול להיות השפעה הפוכה מצד שני.

כולם שמעו על פסיכולוגיית הצבעים, שמספרת לנו שהם משפיעים על הרגשות שלנו וההתנהגות שלנו. צהוב הוא עליז (בגלל שהשמש בוהקת וצהובה!), צבע ירוק הוא מרגיע (זה מרגיע לשכב על הדשא ולהסתכל למעלה ולראות עלים). אבל האם ה"חוקים" הללו באמת מתורגמים למשמעויות צבעי לוגו?

החוקרים לורן לאברק וג'ורג' מילן חקרו את זה והגיעו למסקנה שחלקם כן וחלק לא (אפשר לקרוא את המחקר המעולה כאן). אז כן, צהוב יהפוך את המותג שלך לצעיר ונגיש, אבל לוגו ירוק לא בטוח גורם ללקוחות שלך לחשוב שהמותג שלך רגוע. האם זה אומר שאם אתה רוצה לבחור צבעים ללוגו אתה תצטרך לקרוא וללמוד לימוד אקדמי ארוך?

התשובה היא לא, הפוסט הזה עושה את זה בשבילך.

לקריאה של הפוסטצבעי לוגו למותג שלך

השוואת חמשת התוספים הטובים ביותר לדחיסת תמונה בוורדפרס

זמן קריאה: 4 דקות

אתה מחפש את תוסף לדחיסת תמונה ב WordPress הטוב ביותר לאתר שלך?
תוספים לדחיסת תמונה מאפשרים לך להגיע למהירות אתר טובה יותר וביצועים טובים יותר.
במאמר זה, ביצענו השוואה של התוספים לדחיסת תמונה הטובים ביותר ל WordPress.

מתי אתה צריך תוסף דחיסת תמונה באתר WordPress שלך

תמונות הם גדולות משקל מאשר טקסט פשוט, לוקח להן יותר זמן להיטען והן יכולות להאט את אתר האינטרנט שלך.
עם זאת, כנראה שמעתם את האמרה "תמונה שווה אלף מילים". תמונות הופכות את התוכן שלך ליותר מרתק ואינטראקטיבי.

כדי לשפר את מהירות אתר האינטרנט שלך ב WordPress, תצטרך לדחוס את התמונות שלך באתר שלך. הדרך לעשות את זה ללא תוסף היא להשתמש בפוטושופ או תוכנת עריכת תמונות אחרת לפני שאתה מעלה את התמונה לאתר וורדפרס שלך. זה מביא לך הרבה יותר שליטה על משקל התמונות באתר האינטרנט שלך. בזמן שהן נשארות איכותיות.

לקריאה של הפוסטהשוואת חמשת התוספים הטובים ביותר לדחיסת תמונה בוורדפרס